onsdag den 27. august 2014

Gode penge i at blive skudt af en betjent

Bernie Planck
Michael Brown var på vej ud i et liv som kriminel og bag fængselstremmer og en kilde til endeløs skuffelse og elendighed for sine forældre. Jeg ved det, du ved det og hans forældre ved det. Den indkomst han kunne have optjent i sit liv, hvis du nu kalder frugterne af smårapserier og røverier for indkomst, ville have været en sølle beløb. Men Michael Browns død er hundred gange mere værd for hans forældre, end Michael Brown i live.
Lesley McSpadden (right), mother of 18-year-old Michael Brown, watches as Brown's father, Michael Brown Sr., holds a family picture, during a news conference, Aug. 11, 2014.
Lesley McSpadden (til højre), mor til den 18 årige Michael Brown, ser til mens Browns far, Michael Brown Sr., holder et famileifot, under en nyhedskonference den 11. august 2014.
Photo Credit: NBC News  
Tænk over dette: Indtil nu har Michael Brown Minde Fonden indsamlet over $275,000 på mindre end to uger. Familiens advokat siger: “Disse midler vil IKKE blive brugt på retssagen; alle midlerne skal gå til Michael Browns familie.”

Dette kunne muligvis være en ny tendens - så kommer man måske til at høre om selvmord ved en politibetjent? Hvis en familie fremover har brugt for at få sig en lille formue, så send da sønnen for at møde en betjent - og midlerne strømmer ind.

Gå i gang, min dreng, skaf pengende.

Jeg ønsker ikke at lyde kynisk, men jeg vil vædde på der er tusinder af sorte familier hvor moren opmuntrende klapper sin værdiløse søn i nakken og siger, “Hvorfor kan du da ikke være ligesom Michael Brown og få en eller anden betjent til at plaffe dig i hovedet?”


Jovist, jeg er kommet til at stave hans navn forkert i overskriften. Selv jeg kan undertiden begå en fejl.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails